13 aprilie 1988 - Cum a fost mușamalizat unul dinte cele mai grave accidente de metrou, după ce o garnitură a deraiat la intrarea în Stația Eroilor

acum 1 saptamana 20

Extinderea rețelei metroului bucureștean era în plină desfășurare spre finalul anilor ‘80. De la unica magistrală Timpuri Noi-Semănătoarea, cu 6 stații, inaugurată în 1979, s-a ajuns la 12 stații în 1981, la 17 până în 1984 și 24 de stații în 1989, când se și închide inelul central.

În toți acești ani au fost o serie de evenimente, în special legate de evoluția șantierului metroului. Unul dintre acestea, relativ anecdotic, este cel al inundării stației Unirea cu ape reziduale și dejecții, chiar înaintea unei vizite a lui Mihail Gorbaciov.

MIERCURI 13, ZI CU GHINION

13 aprilie 1988 rămâne însă o dată aparte în această cronologie. O garnitură de metrou formată din mai multe rame de câte 2 vagoane a deraiat la intrarea în stația Eroilor, venind dinspre Piața Unirii. “S-a urcat cu roțile pe pereți și a tras după el și linia. Marele noroc a fost că în acea zonă era restricție de viteză și, mai mult, trenul se afla în frânare deoarece intra în stație, mai mult a deraiat ...

Sursa: https://www.realitatea.net/stiri/educatie/13-aprilie-1988-cum-a-fost-musamalizat-unul-dinte-cele-mai-grave-accident-de-metrou-dupa-ce-o-garnitura-a-deraiat-la-intrarea-in-statia-eroilor_67fb58e26ac6c2341f4acea3

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.