3RO – acțiuni concrete la un an de la lansarea inițiativei PENNY pentru dezvoltarea producției locale 

acum 11 luni 71

Cu o rețea formată din 360 de magazine la nivel național și o echipă formată din peste 6.500 de colegi, PENNY este un retailer de încredere pentru milioane de clienți care vor să-și găsească rapid produsele preferate la prețuri avantajoase. În același timp, retailerul crede în potențialul României și contribuie activ la dezvoltarea economică a țării. 


Consumatorii își doresc produse românești 


PENNY analizează în mod constant tendințele de consum și nevoile consumatorilor, pentru a ști cu exactitate care sunt cele mai căutate categorii și cele mai dorite produse care trebuie să se regăsească în permanență pe rafturile magazinelor.


Astfel, compania a înțeles nevoia clienților de a pune în coșul de cumpărături cât mai multe produse din surse locale, proaspete și de bună calitate. 


Preferințele românilor reprezintă principalul factor pentru care PENNY România și-a stabilit în anul 2020 obiectivul 3RO, prin care își propune ca un procent tot mai mare din sortimentul aflat la vânzare în magazinele PENNY să aibă ingredientul principal provenit din România, adică să fie cultivat, crescut, extras sau fabricat în țară și să fie procesat și ambalat în România.


100 de idei de business pentru România – primul pas concret și startul activităților sub umbrela 3RO 


În 2022, PENNY a făcut primul pas concret în atingerea obiectivului 3RO și a lansat, în parteneriat cu Academia de Studii Economice București, inițiativa 100 de idei de business pentru România


Este un demers ambițios, ce are la bază un ghid informativ, prin care PENNY încearcă să contribuie la dezvoltarea economiei locale prin cunoștințele pe care le are despre nevoile românilor și cererea de produse în magazine, cu intenția de a aduce la aceeași masă autorități, parteneri și furnizori care pot colabora pentru a crește la raft numărul de produse care îndeplinesc criteriile 3RO. În paginile ghidului sunt enumerate 100 de idei de businessuri de care este nevoie în România pentru a crește numărul de produse 3RO din mai multe categorii – de la produse alimentare, la cosmetice, detergenți sau chiar materie primă.


Pornind de la ideile de business incluse în volum, au fost organizate șapte mese rotunde la care s-au reunit producători, autorități și reprezentanți PENNY, pentru a discuta ideile și a găsi soluții pentru îmbunătățirea și dezvoltarea business-urilor locale. 


În acest moment, peste 800 de produse 3RO disponibile în magazinele PENNY sunt semnalizate la raft cu simbolul 3RO pentru ca toți clienții care își doresc produse 100% românești (realizate pe vertical în România) să le găsească cât mai ușor. 


Concluziile obținute în urma meselor rotunde și în urma feedback-ului primit de la partenerii PENNY și de la consumatorii români au fost incluse în studiul "Strategii pentru echilibrarea balanței comerciale a României prin stimularea și susținerea producției naționale", realizat de Academia de Studii Economice. Principala concluzie susținută este aceea că o strategie națională coerentă poate duce la acoperirea aproape completă a deficitului comercial generat de produsele alimentare procesate, dar și de alte câteva categorii de bunuri de consum (de exemplu, cosmetice sau detergenți, printre altele). 


Proiectul 3RO continuă, dezvoltarea producției locale și creșterea numărului de produse realizate integral în România fiind acțiuni de lungă durată. Prin 3RO, PENNY își dorește să valorifice potențialul de producție românesc, acționând cu responsabilitate față de oameni și comunitățile cu care interacționează. 


Sursa: https://www.libertatea.ro/publicitate-advertorial/3ro-actiuni-concrete-la-un-an-de-la-lansarea-initiativei-penny-pentru-dezvoltarea-productiei-locale-4746507

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 500 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.