Această creștere subliniază nu doar robustetea economiei românești, ci și capacitatea brandurilor locale de a se adapta și inova într-un mediu de afaceri în continuă schimbare. Într-o lume globalizată, unde competiția este acerbă, brandurile românești reușesc să își consolideze poziția, demonstrând că pot rivaliza cu giganții internaționali.
Topul celor mai valoroase branduri din România, conform raportului, este următorul:
Dacia – 1.175 milioane euroeMAG – 824 milioane euroBanca Transilvania – 641 milioane euroDigi – 544 milioane euroDedeman – 485 milioane euroPetrom – 472 milioane euroElectrica – 221 milioane euroBRD – 209 milioane euroBCR – 207 milioane euroRompetrol – 150 milioane euroBitdefenderAltexCatenaFragedoArcticCEC BankCiucasTimișoreanaȚiriacArabesqueDacia, cu o valoare de brand în creștere de 11%, până la 1,2 miliarde de euro, rămâne cel mai valoros brand românesc. Aceasta...