Alimentele care pot reduce cu aproape 30% riscul de hipertensiune (Studiu)

acum 1 saptamana 19
Consumul mai frecvent de leguminoase şi produse din soia poate contribui la reducerea riscului de hipertensiune arterială, potrivit unei noi analize ample publicate în revista ştiinţifică BMJ Nutrition Prevention & Health şi citată marţi de Scien...

Sursa: https://www.stiripesurse.ro/alimentele-care-pot-reduce-cu-aproape-30-riscul-de-hipertensiune-studiu_3889341

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.