Analiză. Ministrul agriculturii, o nouă abordare controversată: „Nu sunt de acord cu marca proprie din magazine”. Specialiștii spun că românii vor plăti mai mult dacă dispar aceste produse
acum 9 luni
46
Eliminarea mărcilor proprii ale supermarketurilor și hipermarketurilor ar face ca românii să nu mai aibă acces la cele mai ieftine produse, de la alimente la haine și la electronice, în contextul unei inflații persistente, arată o analiză Libertatea bazată pe datele producătorilor, studii de piață și interviuri cu experți din domeniu.
Mai mult, măsura nu ar ajuta producătorii români, ci ar cauza probleme financiare unora dintre aceștia, deoarece mare parte din mărcile proprii a...
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.
Analiză. Ministrul agriculturii, o nouă abordare controversată: „Nu sunt de acord cu marca proprie din magazine”. Specialiștii spun că românii vor plăti mai mult dacă dispar aceste produse