Automobile Bavaria Group își extinde portofoliul cu brandurile Kawasaki și Yamaha
acum 2 ore
2
Automobile Bavaria BMW Motorrad devine Automobile Bavaria Moto Center
Automobile Bavaria Group anunță o etapă strategică în evoluția diviziei sale de motociclete, marcând tranziția către un model de business multi-brand, conform dinamicii actuale a pieței și tendințelor internaționale din industria motociclismului. Prin extinderea portofoliului cu brandurile japoneze Kawasaki și Yamaha, grupul își consolidează poziția pe segmentul moto premium și își reafirmă angajamentul de a oferi clienților soluții complete, diversificate și adaptate unor nevoi în continuă transformare.
Această evoluție reflectă viziunea pe termen lung a Automobile Bavaria Group de a dezvolta un centru ce reunește branduri cu un ADN puternic, tehnologii avansate și experiențe complementare de riding. Integrarea brandurilor Kawasaki și Yamaha ca piloni strategici ai noii structuri consolidează poziționarea Automobile Bavaria Moto Center pe piața moto din România, contribu...
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.