Bătălie acerbă pe brandul Mamaia: miza este de 5.000 de euro. Ce s-a întâmplat vara trecută cu logo-ul stațiunii

acum 9 luni 44
Brandul de stațiune al destinației Mamaia, ce cuprinde și un logo care să-l identifice pe harta turismului național și interntional, a fost scos la concurs. Câștigătorul va obține un premiu de 5.000 de euro, iar următorii doi clasați vor primi câte 2.400 de euro.

Sursa: https://adevarul.ro/stiri-locale/constanta/batalie-acerba-pe-brandul-mamaia-miza-este-de-2335804.html

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 500 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.