BBC Studios: Rezultatele campaniei de promovare a destinației turistice România, realizată de MEAT, în colaborare cu Charlie Ottley

acum 10 luni 70

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) a derulat la sfârșitul anului trecut, în perioada 18 octombrie – 15 noiembrie, o campanie de promovare a destinației turistice România pe postul de televiziune BBC News. În acest segment de timp, ...

Sursa: https://curierulnational.ro/bbc-studios-rezultatele-campaniei-de-promovare-a-destinatiei-turistice-romania-realizata-de-meat-in-colaborare-cu-charlie-ottley/

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.