Bergenbier S.A. lansează Caraiman, cel mai nou brand din segmentul de bere core

acum 9 luni 27

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, își extinde portofoliul și lansează Caraiman, o bere cu un gust echilibrat, care invită consumatorii la o pauză binemeritată. 


Prin sloganul „gust echilibrat, numai bun să-ți tragi sufletul”, noul brand intră în segmentul core și mizează pe momentele de răgaz din activitățile de zi cu zi și pe nevoia de serenitate pe care consumatorii o caută în prezent.


„Suntem încântați să continuăm expansiunea portofol...

Sursa: https://www.libertatea.ro/publicitate-advertorial/bergenbier-s-a-lanseaza-caraiman-cel-mai-nou-brand-din-segmentul-de-bere-core-4835954

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.