Black Friday 2024: De ce românii achiziționează produse neesențiale pe care nu le folosesc? Cum influențează FOMO cumpărăturile
acum 1 luna
9
Fenomenul FOMO și impactul său asupra deciziilor de cumpărare
Psihologul Bogdan Stoian atrage atenția asupra unui fenomen tot mai frecvent în perioada reducerilor – cumpărarea impulsivă a produselor, chiar și atunci când nu sunt necesare. Fenomenul „Fear of Missing Out” (FOMO) se traduce prin frica de a pierde o ocazie specială, iar mulți oameni cumpără produse doar pentru a nu „rămâne pe dinafară” în fața ofertelor atractive.
„Oamenii își doresc să participe la evenimentul Black Friday....
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.