Trendyol a anunțat rezultatele celei de-a doua ediții de Black Friday desfășurate în România. În perioada 31 octombrie – 11 noiembrie, platforma a înregistrat 73 de milioane de vizite, iar 47% din totalul vânzărilor au fost generate de cei peste 4.500 de comercianți români care au participat la campanie, potrivit unui comunicat al Trendyol.
Campania de Black Friday derulată de Trendyol a avut vârful de trafic pe 7 noiembrie, când au fost consemnate 7,2 milioane de vizite și 1,8 milioane de utilizatori activi, de peste două ori mai mulți față de 8 noiembrie 2024, vârful campaniei de anul trecut.
Ziua de 7 noiembrie a marcat și cel mai mare număr de tranzacții, cu o creștere de 123% față de ziua de vârf din campania precedentă., mai precizează sursa citată.
„Ora de aur” a campaniei a fost înregistrată pe 7 noiembrie, între 21:00 și 22:00, conform comunicatului, când au fost plasate circa 11.00...

acum 1 ora
3























English (US) ·
Romanian (RO) ·