Retailerii online se pregătesc aproape tot anul pentru evenimentul Black Friday, ziua care aduce cele mai mari vânzări de electronice, detergenți sau chiar vacanțe. Comercianții, așa cum arată analiza Gândul, au o marjă de profit de până la 10%. Cu alte cuvinte, la fiecare 100 de lei din vânzări, în buzunarul unui retailer rămân 5-10 lei sau mai puțin. Guvernul, însă, are o altă marjă de profit, fără strategii de marketing și fără întreaga desfășurare de forțe pentru pregătirea pachetelor de Black Friday, La fiecare vânzare de 100 de lei, guvernului Bolojan îi vor intra 21 de lei în buzunar direct.
Cum retailerii se așteaptă la vânzări similare celui din 2024, care au fost de circa 500 milioane de euro, Gândul a calculat „profitul” guvernului: cel puțin 100 de milioane de euro dintr-un foc.
Black Friday a devenit o adevărată tradiție în comportamentul de consum al românilor. Numărul cumpărătorilor activi a crescut de la 57%, în ediți...

acum 2 ore
10






















English (US) ·
Romanian (RO) ·