Brandurile europene folosesc regula „First Sale” pentru a reduce TARIFELE impuse de Trump. Cum funcționează și care sunt riscurile

acum 2 ore 9

Companii de top din Europa, precum L’Oréal, Moncler și Golden Goose, apelează la o clauză vamală americană puțin cunoscută – regula „First Sale” – pentru a diminua impactul tarifelor comerciale impuse de administrația Trump asupra importurilor din Uniunea Europeană. Strategia promite economii importante, dar presupune și riscuri semnificative.

Companiile europene de modă, cosmetice și bunuri de consum analizează intens modalități de a reduce impactul noilor tarife vamale americane.

După acordul comercial recent dintre Donald Trump și Ursula von der Leyen, SUA aplică un tarif de 15% pentru majoritatea produselor importate din UE — o valoare mai mică decât cea amenințată inițial (30%), dar semnificativ peste media tarifară anterioară revenirii lui Trump la Casa Albă.

Printre brandurile afectate se numără L’Oréal, Moncler, Ferragamo și Golden Goose, care se confruntă cu presiunea de a menține prețurile competitive într-un context economic marcat de...

Sursa: https://www.gandul.ro/actualitate/brandurile-europene-folosesc-regula-first-sale-pentru-a-reduce-tarifele-impuse-de-trump-cum-functioneaza-si-care-sunt-riscurile-20593221

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.