Campania beneficiază de expunere gratuită, oferită de Dooha Media – prima companie de media digitală integrată din Doha, specializată în publicitate outdoor și în centre comerciale. Parteneriatul a fost încheiat în urma întâlnirilor și discuțiilor purtate de reprezentanții MEDAT și cei ai companiei din Qatar, cu ocazia participării la târgurile internaționale de turism din prima parte a acestui an. Inițiativa marchează, astfel, un pas concret în direcția consolidării prezenței României pe piețele turistice din zona Golfului.
„Qatarul se află într-un moment de expansiune economică accelerată, cu o prezență semnificativă a companiilor multinaționale și un accent tot mai puternic pe industriile creative, inovative și de tehnologie. Într-un astfel de context, o campanie de promovare...
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.