Candidații independenți domină cheltuielile online, în prima săptămână de campanie electorală. EFOR sesizează nereguli

acum 1 ziua 11
În total, în primele trei luni ale anului, s-au cheltuit 4,6 milioane de lei pentru promovare prin Meta, cifră comparabilă cu campaniile anterioare Expert Forum (EFOR) a analizat cheltuielile pentru publicitatea electorală online realizate de partidele politice, persoanele afiliate acestora și candidații independenți, pe platformele Meta (Facebook, Instagram) și Google (Google, YouTube), în per...

Sursa: https://romanialibera.ro/la-zi/candidatii-independenti-domina-cheltuielile-online-in-prima-saptamana-de-campanie-electorala-efor-sesizeaza-nereguli/

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.