Aproape o treime din toate achizițiile de modă, frumusețe și produse de lux din Europa se realizează online. Totuși, o mare parte din aceste vânzări nu se fac prin retaileri de modă sau lux, ci prin platforme multinaționale. Până la 17% merg deja către piețe de second-hand, precum Vinted.
Un sfert din toată moda, online
30,5% din tot comerțul cu produse de modă, frumusețe și lux are loc online: comerțul electronic a reprezentat 224 de miliarde de euro din totalul de 734,5 miliarde de euro în vânzări în Uniunea Europeană și Regatul Unit anul trecut.
Bunurile de lux obțin cea mai mare pondere online: aproape jumătate dintre vânzări se fac digital, comparativ cu 25,7% în modă și 37,2% în frumusețe. Din această sumă, consumatorii au cheltuit 96 de miliarde de euro în afara granițelor.
E-commerce în UE: cifre record și noi măsuri de reglementare
Comerțul electronic continuă să c...