Un exemplu elocvent este recenta colaborare dintre Burger King şi marca de caviar Astana. Lanţul de fast-food a lansat în Franţa, pe 1 aprilie, o ofertă limitată de şapte nuggets de pui însoţite de o pungă de 10 grame de caviar de origine chineză, la preţul de 19 euro. Ceea ce mulţi au crezut iniţial că e o glumă s-a dovedit real, stocurile epuizându-se rapid.
Fenomenul este amplificat de vedete şi influenceri. Rihanna a postat un videoclip pe Instagram în care savura nuggets cu caviar, iar celebrul bucătar american David Chang apare într-un videoclip viral scufundând pui prăjit în caviar. La US Open s-a vândut anul trecut o cutie de şase nuggets cu caviar la preţul de 100 de dolari.
Mikael Petrossian, directorul brandului francez Petrossian, consideră că lumea asistă la o „demistificare” a caviarului: „Puteţi savura produsul într-un mod mult mai relaxat”, spune el, adăugând că personal îi place să mănânce caviar c...