Caviarul coboară de pe piedestalul luxului. Cum a ajuns de la restaurantele de 5 stele la fast-food

acum 1 saptamana 9

Mediafax

Un exemplu elocvent este recenta colaborare dintre Burger King şi marca de caviar Astana. Lanţul de fast-food a lansat în Franţa, pe 1 aprilie, o ofertă limitată de şapte nuggets de pui însoţite de o pungă de 10 grame de caviar de origine chineză, la preţul de 19 euro. Ceea ce mulţi au crezut iniţial că e o glumă s-a dovedit real, stocurile epuizându-se rapid.

Fenomenul este amplificat de vedete şi influenceri. Rihanna a postat un videoclip pe Instagram în care savura nuggets cu caviar, iar celebrul bucătar american David Chang apare într-un videoclip viral scufundând pui prăjit în caviar. La US Open s-a vândut anul trecut o cutie de şase nuggets cu caviar la preţul de 100 de dolari.

Mikael Petrossian, directorul brandului francez Petrossian, consideră că lumea asistă la o „demistificare” a caviarului: „Puteţi savura produsul într-un mod mult mai relaxat”, spune el, adăugând că personal îi place să mănânce caviar c...

Sursa: https://www.mediafax.ro/life-entertaiment/caviarul-coboara-de-pe-piedestalul-luxului-cum-a-ajuns-de-la-restaurantele-de-5-stele-la-fast-food-23545049

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.