Românii continuă să prefere culorile clasice atunci când cumpără o mașină, evitând nuanțele strălucitoare care se revând mai greu, arată un studiu carVertical. Griul, negrul și albul domină piața, în timp ce galbenul și maro rămân cele mai puțin atractive pentru cumpărători.
Românii parcurg mai puțini kilometri cu aceeași mașină decât media europeană
Producătorii auto oferă o gamă largă de culori, menite să satisfacă gusturile fiecărui șofer, de la nuanțe monocromatice până la variante îndrăznețe. Cu toate acestea, potrivit experților, cumpărătorii de mașini second-hand au priorități diferite atunci când aleg un vehicul rulat.
Un studiu realizat pentru a doua oară de compania de date auto carVertical arată că majoritatea șoferilor din România nu doresc ca vehiculele lor să iasă în evidență și evită culorile strălucitoare.
Șoferii români preferă în continuare tonurile monocromatice. Dintre toate vehiculele verificate pe carVertical în 202...

acum 7 ore
7























English (US) ·
Romanian (RO) ·