Ce se întâmplă când apelul tău este pus în așteptare în call center. Te vei gândi de două ori înainte să le faci „urări de bine”

acum 11 ore 33

Suntem cu toții familiarizați cu momentul frustrant în care suntem puși în așteptare într-un call center, în timp ce așteptăm ca apelul nostru să fie preluat de un operator. Acest timp de așteptare poate părea o eternitate, iar mulți dintre noi devin nervoși și iritați în aceste situații. 

Cei care lucrează în call-center susțin că de multe ori se întâmplă să lase linia deschisă, astfel că au tot ceea ce spun persoanele care i-au apelat, conform mirror.co.uk

”Am auzit o mulțime de afoni care cântau melodia folosită la apelul în așteptare”, a mărturisit un angajat. Iar asta nu e cel mai nefericit caz.

Timpii mari de așteptare pot duce adesea la situații neplăcute, precum înjurăturile pe care angajații le primesc de la cei neliniștiți. Mulți clienți folosesc acest timp de așteptare ca pe un prilej perfect pentru a-și descărca frustrările și nemulțumirile, îndreptând tot felul de cuvinte dure și ...

Sursa: https://www.realitatea.net/stiri/actual/ce-se-intampla-cand-apelul-tau-este-pus-in-asteptare-in-call-center-te-vei-gandi-de-doua-ori-inainte-sa-le-faci-urari-de-bine_679fb985e4542f7b907145b7

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.