O reclamă emoționantă a unui lanț de supermarketuri francez a cucerit inimile a milioane de oameni din întreaga lume. A devenit atât de populară încât personajul principal al acesteia - un lup singuratic - va fi transformat într-o jucărie de pluș.
Povestea lupului „neiubit”
Spotul publicitar al lanțului de supermarketuri Intermarché intitulat „Mal-aimé” („Neiubit” în română), a fost difuzat pentru prima dată pe 5 decembrie, înainte de concursul Miss Franța pe TF1. Ulterior, videoclipul a devenit rapid viral, acumulând milioane de vizualizări la nivel global, notează CNews.
Filmul de 2 minute și 30 de secunde prezintă povestea unui lup singuratic care își dă seama că, schimbându-și alimentația, poate schimba percepția celorlalți despre el. Este o metaforă pentru misiunea Intermarché de a încuraja o alimentație mai sănătoasă.
Reclama a început să fie văzută însă mai mult ca un scurtmetraj, mulți apreciind felul în care este creată, cu o an...

acum 3 zile
3























English (US) ·
Romanian (RO) ·