Cine și de ce cumpără companii: Consolidarea sau repoziționarea pe piață, dar mai ales transformarea modelului de afaceri determină deciziile de achiziție
acum 11 luni
44
Nevoia de creștere și de a genera valoare a fost întotdeauna un catalizator pentru realizarea tranzacțiilor. Vedem astăzi, mai mult ca oricând, o nevoie reală de a identifica pârghii noi care generează valoare și transformă modelele de afaceri, cu accent pe repoziționarea strategică. Digitalizarea, eficiența energetică si dezvoltarea sustenabila pe termen lung sunt câteva dintre mega tendințele economiei globale cu impact în deciziile de fuziuni și achiziții. Totodată, economia globală traversează o perioadă de incertitudine și volatilitate care încetinește activitatea MandA, dar care poate aduce în același timp si multe oportunități de achiziții, având în vedere că evaluările tind să fie mai scăzute iar concurența mai redusă pentru tranzacții sau active noi care ajung pe piață, inclusiv pentru cele aflate în dificultate.
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 500 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.
Cine și de ce cumpără companii: Consolidarea sau repoziționarea pe piață, dar mai ales transformarea modelului de afaceri determină deciziile de achiziție