„Privesc cu responsabilitate această moțiune depusă de AUR”, spune ministrul.
„Nu o văd ca pe un atac, ci ca pe o oportunitate – am ocazia de a pune în lumină realitatea concretă a investițiilor pe care le-am realizat și, mai ales, de a arăta de ce trebuie să continuăm în același ritm accelerat”.
Potrivit acestuia, „suntem într-o perioadă extrem de bună pentru infrastructura feroviară românească.
În ultimii ani, am atras peste 10 miliarde de euro în proiecte feroviare – bani europeni, din PNRR, CEF, Fondul pentru Modernizare – și i-am transformat în șantiere vii, trenuri noi și linii electrificate”.
Cifre și investiții majore
Șerban arată că a redeschis București–Giurgiu după 19 ani și a lansat modernizarea a peste 1.000 km de cale ferată.
De asemenea, a contractat peste 200 de trenuri electrice și locomotive moderne – unele dintre ele deja în teste sau în cir...

acum 2 ore
9



















English (US) ·
Romanian (RO) ·