Deși CNA a susținut că emisiunile au adus prejudicii comerciale, Clubul de Presă argumentează că, de fapt, campania jurnalistică a fost centrată pe promovarea consumului de produse autohtone, fără a încălca vreo normă deontologică.
„Intervenția CNA, chiar și temporară, de a opri transmisia unui post de televiziune este percepută ca o formă gravă de cenzură. Clubul de Presă subliniază că astfel de acțiuni nu doar că afectează libertatea de exprimare, dar creează și un precedent periculos în ceea ce privește modul în care autoritățile pot controla informația și dezbaterea publică.
„CNA a luat o decizie pe cât de scandaloasă pe atât de abuzivă: persecutarea unui post de televiziune, Realitatea Plus, sub pretextul că în emisiunile difuzate ar fi fost atacate supermarket-urile aducându-li-se acestora prejudiciu. Adevărul este că în campania jurnalistică realizată a fost promovat principiul că în supermarket-uri să fie comercializate cu prioritate produse românești. Prin urmar...