Apple a primit o amendă de 500 de milioane de euro pentru încălcarea normelor regulamentului privind magazinele de aplicații, în timp ce Meta a primit o amendă de 200 de milioane de euro pentru modelul său de publicitate „pay or consent”, care impune utilizatorilor din UE să plătească pentru a accesa versiunile fără publicitate ale Facebook și Instagram.
DMA a intrat în vigoare în 2024 și stabilește norme privind modul în care companiile de tehnologie ar trebui să funcționeze pe piața europeană.
Comisia a ținut cont de faptul că acestea sunt primele amenzi emise în temeiul DMA
Cele două amenzi sunt rezultatul unor investigații de un an de zile privind activitățile giganților tehnologici americani.
Pe lângă amendă, companiei Apple i se cere să aducă noi modificări produselor sale până la sfârșitul lunii iunie. Dacă firma nu se conformează, Comisia o poate amenda pentru fiecare zi suplimentară în care...
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.