Consumatorii cer schimbare: Companiile care vor înțelege că au nevoie de transformare vor domina piața
acum 10 luni
39
Crizele suprapuse și reglementările mai stricte apărute în ultimii patru ani au perturbat companiile din sectoarele destinate consumatorilor precum retailul, producția manufacturieră, industria auto sau tehnologia, media și telecomunicațiile (TMT), punând în evidență importanța adaptării, digitalizării și sustenabilității. În prezent, multe companii din întreaga lume se străduiesc să susțină creșterea, să exploreze piețe noi și să descopere noi surse de venituri într-un mediu în care încrederea consumatorilor este scăzută și semnalele privind economia sunt incerte. Implementarea unei strategii de transformare care are clientul în centrul său este răspunsul logic, iar cercetările PwC arată acest lucru. Cele mai performante afaceri demonstrează că această abordare aduce rezultate. Diferențele cheie dintre câștigătorii pieței și restul companiilor provin din modul în care cei dintâi percep provocările, adoptă transformarea și folosesc tehnologii noi, precum AI.
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 500 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.