Crește încrederea în media tradițională, scade implicarea online, iar interesul pentru AI devine mai selectiv
acum 1 ora
4
București, 22 decembrie 2025 – Cel mai recent val al studiului FOCUS ON: New Media Adoption, realizat de Spark Foundry, evidențiază o schimbare semnificativă în obiceiurile media, in comportamentele de căutare și in implicarea digitală a utilizatorilor de internet din mediul urban din România. După o perioadă marcată de tensiuni politice și activitate online intensă, publicul intră într-o etapă de normalizare: atenția se îndreaptă din nou către media tradițională, în timp ce implicarea digitală generală încetinește.
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.