Cum a ajuns imperiul familiei Veronesi, deținător al brandului Calzedonia, de la dresuri și șosete low-cost la iahturi de lux

acum 11 ore 4

Mediafax

Kilometrul zero al grupului Oniverse, cunoscut istoric sub numele de Calzedonia, nu se află într-o metropolă a modei, ci într-o zonă industrială la cinci minute de autostrada care leagă Milano de Veneția. Acolo, în 1986, inginerul Sandro Veronesi a pus în funcțiune o sută de mașini circulare, a bătut palma cu câțiva comercianți pentru primul lot de francize și a lansat un mesaj simplu, dar disruptiv: dresuri și șosete la prețuri accesibile, reînnoite rapid și expuse în magazine care semănau cu mici buticuri, în locul clasicei mercerii de cartier, notează modaes.com.

Aproape patru decenii mai târziu, acel atelier inițial s-a transformat în Oniverse, un conglomerat familial cu afaceri de 3,5 miliarde de euro și peste 5.700 de p...

Sursa: https://www.mediafax.ro/externe/cum-a-ajuns-imperiul-familiei-veronesi-detinator-al-brandului-calzedonia-de-la-dresuri-si-sosete-low-cost-la-iahturi-de-lux-23608203

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.