Cum distrug știrile false încrederea în branduri. Concluziile surprinzătoare ale cercetătorilor de la UBB

acum 2 saptamani 7
O echipă de cercetători de la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca atrage atenția asupra unui fenomen cu efecte profunde asupra economiei digitale: modul în care știrile false influențează percepția consumatorilor asupra brandurilor. Studiul, publicat recent în revista internațională Computers in Human Behavior (Elsevier), oferă o perspectivă actuală asupra relației dintre dezinformare, marketingul online și încrederea publicului.

Sursa: https://ziare.com/ubb-cluj/stiri-false-incredere-branduri-1973078

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.