Cum explică Romatsa incidentul grav de la Cluj, unde un controlor de trafic a adormit pe tură: „Experiență redusă și oboseală acumulată”

acum 1 ora 19

Într-un răspuns la solicitarea Gândul, cu privire la eroarea gravă de acum o lună și jumătate, când un controlor de trafic de la Aeroportul din Cluj a adormit când era pe tură, reprezentanții Romatsa – compania care dirijează traficul aerian din România – nu neagă incidentul și spun că angajatul lor era obosit și nu avea experiență.

„Pe parcursul unei apropieri la Aeroportul Internațional Cluj-Napoca, echipajul unei aeronave a decis întreruperea procedurii de aterizare, revenind ulterior pentru o a doua apropiere și aterizând în deplină siguranță după 11 minute”, se arată în răspunsul celor de la Romatsa, fără însă să se specifice din ce cauză echipajul a decis întreruperea procedurii de aterizare.

Mai departe, cei de la Romtasa nu neagă faptul că angajatul aflat pe tură a adormit și spun că era obosit și fără experiență

„Analiza internă a identificat factori precum experiența redusă a controlorului și oboseala acumulată și, ca urmare, au fost i...

Sursa: https://www.gandul.ro/actualitate/cum-explica-romatsa-incidentul-grav-de-la-cluj-unde-un-controlor-de-trafic-a-adormit-pe-tura-experienta-redusa-si-oboseala-acumulata-20639746

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.