Berea fără alcool nu mai este percepută ca o alternativă de compromis, ci ca o alegere conștientă și responsabilă, potrivit unei cercetări realizate de Reveal Marketing Research la solicitarea Centrului de Studii despre Bere.
Studiul arată că jumătate dintre consumatori aleg berea fără alcool în contexte sociale, mai ales femeile (58%) și persoanele între 35 și 44 de ani (59%), care preferă să se bucure de ritualul berii fără a consuma alcool.
Șofatul este al doilea context major pentru 42% dintre respondenți, în special pentru bărbați (54%) și tineri între 18 și 24 de ani (47%), confirmând o tendință clară spre un consum responsabil.
De asemenea, 21% dintre români consumă bere fără alcool în contexte legate de sănătate, iar aceeași proporție o preferă la prânz, în timpul programului de lucru.
„Vedem o schimbare clară în comportamentul consumatorilor: berea fără alcool nu mai este o alternativă, ci o alegere activă, asociată cu responsabilitatea și echili...

acum 2 ore
10























English (US) ·
Romanian (RO) ·