Oficial, decizia are legătură cu diferenţele dintre pieţe. Neoficial, bilanţul în roşu a cântărit greu.
Oficial: România şi Ungaria „prea orientate spre fashion”
Mesajul transmis de managementul Hervis este unul de strategie şi repoziţionare. Compania vrea să se concentreze pe pieţele considerate „de bază” – Austria, Slovenia şi Croaţia – şi susţine că România şi Ungaria au devenit prea „fashion” pentru un retailer care vrea să mizeze strict pe sport, scria ZF.
„Suntem în plin proces de transformare într-un retailer axat exclusiv pe segmentul sportiv. Pieţele din Ungaria şi România au o orientare puternică spre fashion şi s-au îndepărtat de activitatea noastră de bază. Vânzarea ne va permite să ne concentrăm resursele pe dezvoltarea portofoliului din pieţele noastre principale: Austria, Slovenia şi Croaţia”, a declarat Ulrich Hanfeld, directorul general al Hervis.
Tradus în termeni de strategie corporativă, mesajul este următorul: Hervis vrea să fie un ...

acum 22 minute
15






















English (US) ·
Romanian (RO) ·