În 2025, jobul de operator pentru suport clienți nu mai este de viitor din cauza automatizării.
Directorul executiv al unei mari companii americane de software, Salesforce, spune că a angajat 4.000 de angajați din cauza inteligenței artificiale.
El spune că are nevoie de mai puțini oameni în departamentul de suport pentru clienți și că inteligența artificială poate să se descurce mai bine.
Sunt tot mai multe voci, directori din diferite domenii, care spun că revoluția AI ar putea remodela piața muncii la nivel global.
„Nu se știe dacă România este gata să facă față acestei revoluții de inteligență artificială și cine o să aibă grijă de cetățenii care își vor pierde locurile de muncă”, a transmis România TV.
Sursa Foto: Shutterstock
Autorul recomandă: Sursa: https://www.gandul.ro/financiar/digitalia/tehnologie-digitalia/directorul-unei-companii-de-software-a-concediat-4-000-de-angajati-toate-posturile-unui-intreg-departament-au-fost-desfiintate-din-cauza-a-i-20625180 Declinarea răspunderii !!!
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.