Senatorul Petrișor Peiu(AUR) dezvăluie cum Ministerul Transporturilor a majorat de 19 ori un contract pentru execuția unei autostrăzi, deși nu dispunea de acești bani. Economistul AUR pune în legătură directă deficitul înregistrat de România cu investițiile păguboase ale statului într-o infrastructură niciodată finalizată de constructorul respectiv.
Într-un comunicat emis vineri de AUR, senatorul Petrișor Peiu descrie cum au decurs investițiile Ministerului Transportului în lucrări fără finalizare.
„Pe 5 martie 2020, CFR SA, aflat și atunci, ca și acum, în subordinea ministerului Transporturilor, a semnat cu firmele Alstom, Arcada, Aktor și Euroconstruct Trading 98 un contract, în valoare de 2,97 miliarde de lei pentru modernizarea a 86 de km de cale ferată între Brașov și Sighișoara, practic cele două loturi de capăt: Braşov – Apaţa (Lot 1) şi Caţa – Sighişoara (Lot 3).
La semnarea contractului, ministrul de atunci, sinistrul Bode...

acum 1 luna
19






















English (US) ·
Romanian (RO) ·