Efectul „waterbed” după plafonarea adaosului comercial la alimentele de bază. Chirițoiu: Retailerii au crescut alte prețuri și câștigă ca înainte

acum 11 luni 26
„Dacă te așezi pe salteaua de apă, ea se lasă într-o parte și crește în altă parte. Este ceea ce în economie se numește 'waterbed effect'”, a declarat marți Bogdan Chirițoiu, președintele Consiliului Concurenței. Acesta admite că retailerii au crescut prețurile la alte produse pentru a compensa limitarea adaosului comercial la alimentele de bază, introdusă de Guvernul Ciolacu.

Sursa: https://economie.hotnews.ro/stiri-consumator-26899923-efectul-waterbed-dupa-plafonarea-adaosului-comercial-alimentele-baza-chiritoiu-retailerii-crescut-alte-preturi-castiga-inainte.htm

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.