Elevii se tem că utilizarea inteligenței artificiale le afectează capacitatea de a studia: limitează gândirea creativă și face temele prea ușoare
acum 6 ore
8
Elevii se tem că utilizarea inteligenței artificiale le afectează capacitatea de a studia, mulți dintre ei plângându-se că le face temele „prea ușoare”, iar alții spunând că le limitează creativitatea și îi împiedică să învețe noi abilități, potrivit unui nou raport.
Un raport privind utilizarea AI în școlile din Marea Britanie, realizat la inițiativa Oxford University Press (OUP), a constatat că doar 2% dintre elevii cu vârste cuprinse între 13 și 18 ani au declarat că nu utilizează AI pentru temele școlare, în timp ce 80% au afirmat că o utilizează în mod regulat, notează The Guardian.
În ciuda utilizării foarte răspândite a AI, 62% dintre elevi au declarat că aceasta a avut un impact negativ asupra abilităților și dezvoltării lor la școală, în timp ce unul din patru elevi a fost de acord că AI „”face prea ușoară găsirea răsp...
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.