Într-o perioadă în care ecranele mari par rezervate sălilor de cinema, iar televizoarele de acasă se mută timid spre diagonale tot mai generoase, Hisense a decis să împingă limita mai departe decât până acum.
Pentru cine nu a auzit până acum de Hisense, sunt sigur că sună, totuși, oarecum cunoscut. Pentru împătimiții fotbalului, compania este cea care a apărut pe mai toate panourile publicitare de la marginea terenurilor în timpul Campionatului European de Fotbal 2024 sau Campionatului Mondial al Cluburilor, ediția din 2025, grație parteneriatului pe care Hisense îl are cu FIFA iar in 2026 este Sponsor Oficial al FIFA World Cup 2026.
Ei bine, Hisense a lansat modelul UX de 116 inci, echipat cu tehnologie RGB-MiniLED și o precizie avansată a culorilor, care nu este doar o demonstrație de pricepere, ci și o reprezentare practică a faptului că experiența vizuală de acasă poate concura cu cea cinematografică.
E un televizor care încearcă să ducă mai dep...

acum 5 zile
6























English (US) ·
Romanian (RO) ·