Impulsivitatea cumpărăturilor de Crăciun. Cum ne influențează neuromarketingul și ce spun specialiștii

acum 1 ora 8

Vânzările cresc între 15% și 100% la produse variate, de la electronice și îmbrăcăminte, până la cosmetice, cărți, alcool și alte bunuri de sezon. În spatele acestei creșteri se află însă procese inconștiente, explicate de cercetările din neuromarketing, scrie Science Alert.

Neuromarketingul și impulsivitatea cumpărăturilor de Crăciun

Specialiștii în neuromarketing susțin că, în perioada sărbătorilor, creierul este puternic stimulat de nevoia de apartenență socială. Oamenii tind să cumpere mai multe produse pentru a nu se simți excluși, un mecanism cu rădăcini evolutive. În plus, dorința pentru noutate activează senzația de siguranță, făcând ca produsele promovate drept „cele mai noi” să pară irezistibile.

Sursa: https://www.mediafax.ro/life-inedit/impulsivitatea-cumparaturilor-de-craciun-cum-ne-influenteaza-neuromarketingul-si-ce-spun-specialistii-23656033

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.