Potrivit lui Bojan Mijatovic, director de marketing, imagine și comunicare al Lefties, scopul este ca brandul să își găsească locul în portofoliul Inditex printr-o ofertă completă care să includă și produse pentru casă. Rebrandingul a început în iulie 2024, iar primul pas vizibil a fost lansarea colecției Lefties Home, cu produse mai rafinate, dar la prețuri accesibile, scrie modaes.com.
Noua etapă include extinderea pe piețele-cheie europene începând din 2026, cu deschideri de magazine în Franța, Regatul Unit, Țările de Jos și Germania. Aceste locații vor integra deja noul concept și design.
Până acum, expansiunea Lefties s-a concentrat p...
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.