Industria de lux, în declin. Noua strategie contra falimentului: rujuri de 160 de dolari și accesorii care nu depășesc 1.400 de dolari

acum 1 ziua 9
Marile companii din industria luxului caută să atragă consumatori noi prin produse mai accesibile - dar fără a-şi dilua exclusivitatea - pe fondul unei încetiniri vizibile a pieţei. În acest context, Louis Vuitton a lansat recent o colecţie de cosmetice, care include rujuri la 160 de dolari bucata, balsamuri de buze şi palete de farduri, semnalând o strategie mai largă de diversificare, transmite CNBC.

Sursa: https://www.digi24.ro/stiri/externe/industria-de-lux-in-declin-noua-strategie-contra-falimentului-rujuri-de-160-de-dolari-si-accesorii-care-nu-depasesc-1-400-de-dolari-3410095

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.