“La Cocoș” a introdus pentru prima dată pe piața din România, în 2014, un concept inovator de hypermarket care oferă clienților posibilitatea de a beneficia de prețuri diferențiate în funcție de cantitatea cumpărată.
Astăzi, lanțul de retail anunță deschiderea celui de-al patrulea hypermarket, pentru care investiția s-a ridicat la aproximativ 6 milioane de euro. Din această sumă, 2,7 milioane de euro au fost alocate amenajării și mobilării magazinului, iar diferența de 3,2 milioane de euro a fost destinată stocurilor de mărfuri necesare aprovizionării.
„Suntem mândri să anunțăm că, alături de noii noștri acționari – BERD, CEECAT Capital și Morphosis Capital – această deschidere marchează un moment definitoriu în evoluția companiei. Reprezintă, totodată, primul pas dintr-un plan ambițios de extindere, pe parcursul următorilor 3-5 ani, care include inaugurarea a 12 noi magazine și crearea a peste 2.200 de locuri de muncă la nivel național.
Mulțumim tuturor clienților...