Lidl, investiții mari în marketing
Primul supermarket non-alimentar al Lidl este situat în Lottstetten, Germania, aproape de granița cu Elveția, vizavi de un supermarket Lidl tradițional. Această filială oferă o gamă largă de electrocasnice, textile, scule, accesorii pentru casă, articole sportive, jucării și multe altele, din mărcile proprii Crivit, Esmara, Livarno, Lupilu, Parkside și Silvercrest, scrie retaildetail.eu.
Segmentul non-food a devenit un focus important pentru Lidl în ultimii ani. Acest lucru se reflectă în investițiile semnificative în marketing: retailerul l‑a angajat pe Arnold Schwarzenegger ca imagine a brandului de bricolaj Parkside, este partener oficial în mai multe competiții Sursa: https://www.mediafax.ro/externe/lidl-a-deschis-primul-sau-magazin-exclusiv-non-alimentar-retailerul-intra-in-competitie-cu-action-si-tedi-23589571 Declinarea răspunderii !!!
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.