În 2025, Louis Vuitton, Hermès, Chanel, Nike, Zara, L’Oréal Paris, Uniqlo și Adidas rămân cele mai valoroase opt branduri de modă din lume, cu o valoare totală de 448,1 miliarde de dolari. Cu un an în urmă, primele zece erau Louis Vuitton, Hermès, Chanel, Nike, Zara, L’Oréal Paris, Gucci și Lululemon, cu o valoare cumulată de 466,3 miliarde de dolari, scrie modaes.com.
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.