În pragul sărbătorilor de iarnă, Kaufland România lansează o campanie promoțională menită să aducă un zâmbet pe chipul celor mici și, în același timp, să ofere o mână de ajutor părinților. Între 29 noiembrie și 5 decembrie, lanțul de hipermarketuri reduce cu 50% prețurile la întreaga gamă de jucării, pentru cadourile de Moș Nicolae.
Această inițiativă vine ca un răspuns la nevoia părinților de a găsi cadouri accesibile și de calitate pentru copiii lor. De la jucării clasice, cum ar fi păpușile, mașinuțele și trenulețele, până la jocuri educative și de construcție, biciclete fără pedale, instrumente muzicale și puzzle-uri, oferta Kaufland acoperă un spectru larg, pentru dorințele și nevoile copiilor de toate vârstele..
Printre produsele incluse în campanie, se numără și colecția Kidland®, marcă proprie Kaufland, o alegere potrivită pentru părinții conștienți de impactul alegerilor de consum. De la design, concept, selecția culorilor, a formelor și materialelor, jucăriile Kidland® sunt concepute special pentru a îmbunătăți motricitatea, percepția și a stimula curiozitatea copiilor.
Reducerea de 50% se aplică direct la casa de marcat, pornind de la prețul afișat la raft, indiferent dacă clientul este sau nu posesor de Kaufland Card. Oferta completă poate fi consultată pe site-ul www.kaufland.ro, în revista săptămânală și în magazine.