Max Verstappen a plecat al doilea pe grila de start, dar o manevră superbă în virajul 3, în primul tur, i-a permis să-l depășească pe liderul Oscar Piastri (McLaren) și să preia conducerea cursei.
Treptat, campionul en-titre și-a consolidat distanța față de actualul lider al clasamentului mondial, care în turul 14 a și intrat la boxe pentru primul lui schimb.
Turul 29 a adus abandonul lui Esteban Ocon și un virtual safety car de care Max Verstappen a profitat din plin, intrând la boxe pentru un schimb de pneuri și revenind pe prima poziție.
Un al doilea safety car, acesta în turul 46, cauzat de problemele lui Kimi Antonelli, a oferit iluzia unui final plin de suspans.
Numai că la reluarea cursei, în turul 53, Verstappen s-a distanțat rapid și a încheiat cursa cu 6 secunde avans față de Lando Norris (McLaren), care și-a depășit colegul în ultimele tururi.
Pentru Red Bull a fost a reprezentat al ...