Melinda Group: 30 de ani de tradiție și o identitate vizuală adaptată pentru prezent și viitor

acum 1 ora 8

Povestea Melinda începe simplu, cu o întrebare aparent banală: se poate construi ceva durabil dintr-o idee?
Răspunsul a fost afirmativ. În urmă cu 30 de ani, într-o perioadă în care conceptele de strategie, brand, identitate vizuală sau storytelling erau foarte puțin cunoscute, câțiva oameni cu aceleași valori și cu pasiune pentru ceea ce fac au pornit la drum dintr-un garaj familial. Singurele lor lumânări călăuzitoare au fost onestitatea, respectul pentru oameni și dedicarea totală față de calitate.

Anii au adus provocări multiple, eșecuri dar și succese, însă principiile fundamentale au rămas neschimbate: încrederea se câștigă prin fapte, nu prin vorbe. Dezvoltarea companiei a fost naturală, bazată pe răbdare, perseverență și valori autentice. Fiecare decizie a fost ghidată de dorința de a construi relații de parteneriat solide cu angajații, furnizorii și clienții, iar fiecare succes, oricât de mic, a fost sărbătorit împreună cu cei care au contribuit la această călăto...

Sursa: https://www.mediafax.ro/comunicate/melinda-group-30-de-ani-de-traditie-si-o-identitate-vizuala-adaptata-pentru-prezent-si-viitor-23648010

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.