Meta a anunțat o actualizare a algoritmilor Facebook care ar putea realiza ceva destul de rar: afișarea conținutului pe care oamenii chiar își doresc să îl vadă. Schimbarea vizează în special videoclipurile Reels, iar utilizatorii vor avea acum un control mult mai mare asupra a ceea ce apare în feedurile lor, notează betanews.com.
Pe lângă faptul că le permite să-și exprime mai ușor preferințele pentru anumite tipuri de videoclipuri — sau, dimpotrivă, antipatia față de altele — actualizarea oferă posibilitatea de a prioritiza conținutul nou. Totodată, apar și „bulele de prieteni”, o funcție prin care Meta speră să încurajeze conversațiile între utilizatori despre conținutul de pe platformă.
Previzibil, compania nu se îndepărtează de inteligența artificială: Me...
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.