Declarația a fost făcută în contextul în care jurnaliștii l-au întrebat despre apelurile unor politicieni români de a boicota marile lanțuri de magazine, inspirate de un model similar din Croația, scrie un site de știri.
„Sigur, noi trebuie să promovăm produsele românești, astfel încât românii să cumpere aceste produse, să aibă acces la aceste produse. Noi și la Ministerul Agriculturii avem în fiecare lună târg cu produse agroalimentare românești, unde invităm toți bucureștenii să vină să cumpere aceste produse de calitate.
Dar cred că acesta este mai mult un subiect politic, pentru că în magazinele de retail din România, 70% din aceste produse sunt românești. Sunt realizate de către procesatori români. Știți ce ar însemna ca o săptămână să boicotăm magazinele de retail, să nu vândă produse procesate în România? Ar însemna faliment al procesatorilor români.
Eu îi îndemn pe români să meargă oriunde - că merg în piețe, că merg în retail, că merg în magazinele de cart...