„Să nu-i transformăm în hamalii propriilor discipline şi propriilor ore şi atunci îi ţii pe copii în clase şi treptat se schimbă rolul pe care-l are profesorul în societate”, explică ministrul.
Întrebat, vineri, la un post de televiziune, care ar fi metodele prin care se poate reduce rata abandonului şcolar, ministrul Educaţiei şi Cercetării a răspuns că în luna mai va face un„ diagnostic” al sistemului de educaţiei şi va propune soluţii pentru problemele identificate. El subliniază însă că schimbarea actualelor metode folosite în sistemul de educaţie este de natură a-i face pe elevi să fie mai interesaţi de a merge şcoală.
„Sunt multe soluţii, nu vreau acum să mă apuc într-un termen atât de scurt să abordez o temă... voi face în luna mai acest diagnostic, voi veni cu propuneri concrete, dar o temă fundamentală pentru a-i ţine pe copii în şcoală este, de exemplu, şi la nivel de gimnaziu, ceea ce încercăm să facem la nivel de liceu, şi anume discipline relevante, să nu-i transfo...
Declinarea răspunderii !!!
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.