Lipsa de pregătire a cadrelor didactice este principalul motiv pentru care mulți elevi din România se confruntă cu analfabetism funcțional, a declarat ministrul Educației și Cercetării, Daniel David, în cadrul unui podcast organizat de Salvați Copiii România.
Întrebat în cadrul podcastului cât de mare este responsabilitatea profesorilor în existența analfabetismului funcțional, ministrul a confirmat că aceștia sunt principalii vinovați.
„Nu vă supărați, nu vreau să spun 100%, dar cea mai mare parte. Până la urmă, copiii vin cu un nivel de inteligență și un nivel de creativitate normale, ca să spun așa. Este treaba profesorilor ca, pornind pe o normalitate, copiilor să le transferi acele competențe. N-ai pe cine să pui responsabilitatea decât pe cadrele didactice. Și asta e valabil și în preuniversitar și nu vreau să-i scutesc și pe cei din învățământul superior, când dăm greș și noi avem un abandon școlar destul de mare și este tot, ca să spun așa, un rol important pe ...

acum 1 ora
14






















English (US) ·
Romanian (RO) ·