Mondelez, producătorul Oreo, schimbă marketingul cu AI: investiţie de 40 de milioane de dolari pentru reclame personalizate

acum 51 minute 16

Mondelez International, compania care deține branduri precum Oreo, Chips Ahoy! și Milka, a lansat o nouă platformă de inteligență artificială numită AIDA, dedicată transformării modului în care sunt create reclamele și materialele de marketing. Instrumentul este rezultatul unei investiții de aproximativ 40 de milioane de dolari și promite să accelereze producția de conținut promoțional, să reducă semnificativ costurile și să permită personalizarea materialelor în funcție de piețe și public, scrie FoodDive.com.

AI pentru campanii mai rapide și mai eficiente

Platforma AIDA a fost dezvoltată în ultimii doi ani și poate genera imagini, videoclipuri și alte materiale promoționale într-un timp mult mai scurt decât metodele tradiționale. Mondelez estimează că utilizarea IA ar putea reduce cu până la jumătate costurile ...

Sursa: https://www.mediafax.ro/stirile-zilei/mondelez-producatorul-oreo-schimba-marketingul-cu-ai-investitie-de-40-de-milioane-de-dolari-pentru-reclame-personalizate-23653672

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.